Do whatever you want, I’ll go and kukerpall.

Läksin bussile. Sisse astudes luges kohal, kuhu istuda tahtsin, kolmenkümnendates mees ajalehte, seljas mingine etno-kampsun. Asjalik mees tundus, võib olla läheksin isegi nii kaugele, et võiksin pakkuda talle omaseks omadussõnaks isegi intelligentne. Kaheksa miljonit tundi hiljem, kui piinapink ratastel sihtpunkti jõudis, torgatas mulle pähe idee, mida tahtsin ka bussijuhile tutvustada. Kuna olin juba hetk tagasi väljunud pidin otsa ümber keerama. Lähenedes, tegi bussijuht justkui arusaades et ma talle jutule tulen esimese ukse lahti – üksest välja uperpallitas to sama etno-ajalehe-mees. Otse ootepaviljoni peale, lume sisse maha.
“Käige munni…”, tuli mingine mõmina alge.
“???”, vastasin mina, tüüp-nagu-kott minu jalgade ees. Tüüp oli vist kellelegi teisele sama öelnud, sest bussi pealt tuli maha üks vanamees ja bitchslappis teda korduvalt näkku.
“???”, oskasin ma nüüd sekka öelda.
“Ärka ülesse nüüd, Indrek”, oli vanamehel nüüd lisada. Hetk hiljem hoidsin ajalehe-tüüpi juba püsti, kui teised kaks talle jopet selga aitasid, samal ajal kui Indrek ise vaevu püsti seistes enda kaitseingleid sõimata suvatses. Tüüp oli täis nagu panelünkakõigerämedampurjusolekumetafoor. Oh well… ma pole kunagi oma inimestetundmisoskusega hiilanud.

Projekt algab, kui kell 0000 saab. Tundub uskumatu, ma tean.

~ kirjutas sleepingisoverrated &emdash; 30. jaanuar, 2010.

Lisa kommentaar

