Grrreit suksess

24 tundi tagasi ma poleks tegelt kõikide plaanide kohaselt pidanud magama(See oli traagiliselt öeldud, lugege seda nagu oleks kellegi matused). Ma EI saa öelda, et oleksin murdunud. Oleksin teinud kõik oma võimuses, et Projekti päästa. No mis seal ikka… magasin sisse igatahes – 1010 tegin küll silmad lahti. Ilma äratuskellata! “Täpselt õigel ajal,” mõtlesin “kui mul poleks ühte tsükklit vahele jäänud.”. Enne seda(kuid peale ärkamist – ma ei näinud järgnevat unes) panin pilti kokku sündmustest, mis juhtusid enne magamatulekut. Pettusin kui meelde ei tulnud ühtegi suurt pudelit viina(ja ma ei mõtle neid kaheliitriseid taskuväljaandeid, pean silmas korralike versioone – neid mida poes kõige kõrgemal riiulil, koos metallist kiigega müüakse), vähemalt tsiternitäit öllet või tiigrit vannitoas, sest no peavalu oleks just seda eeldanud. Kümnest ma ei ärganud, kui te seda veel ise läbi ei hammustanud – iga normaalne inimene magab pohmaka enne välja. Panin silmad veel hetkeks kinni – tõusin neljast. KENA. See väike uinak, kui lubate, tähendab põhimõtteliselt “Go back three spaces” kaarti monopolyst… ma olin enne feili 3 ruudu kaugusel Stardist. Ja no siin mängus ei saa Go peale jalutamise eest midagi.

Ma ei anna alla. See oli 24 tundi tagasi. Peale seda pole ma korraga rohkem kui 20 minutit maganud.

Imelik ongi see, et enne seda saatusliku magamaheitmist oli kõik tip-top. Tulin väljast, olin värske, tegemist oli ka. Mõtlesin juba magama heites, kui väga oleks vaja, et see konkreetne 20 minutit häästi kiiresti mööduks, sest on oli vaja asjadega tegeleda. Kurat.

~ kirjutas sleepingisoverrated &emdash; 3. veebruar, 2010.

Lisa kommentaar

