võidukalkulaator

Kunagi algusaastatel sai selline asi programmeeritud. Arvutab minu päevase normi ja nominaalnormi järgi jooksvalt, mitu aega ma võitnud olen, keskmisega võrreldes. Täna sellele peale sattudes näitas see järgmist:
Projekt algas 7. veebruaril,
seega kestnud 5 päeva, 3 tundi, 26 minutit.
Mina: 10 tundi, 17 minutit.
Sina: 1 päeva, 17 tundi, 8 minutit
Ajavõit: 1 päeva, 6 tundi, 51 minutit.
Kogu ajajooksul(viis päeva(!)) juba päeva jagu ajavõitu. Ühe korra magasin sisse ainult. Pole paha.
Fck it. Ma pole kunagi niiiii krdiväsinud olnud. Iga viie minuti jooksul võpatan vähemalt korra ennast ülesse. Silmad teevad tööd vahetustega – kordamööda, ükshaabal. Neuronid peas samuti. Praegugi kirjutatud lauseid loen peale iga sõna lisamust uuesti läbi, tihti ka mitu kords. Juhe koos öeldakse – Minu juhe on nii koos, et ka kõige kogenum elektrik ei leiaks enam ühenduskohta üles.

~ kirjutas sleepingisoverrated &emdash; 12. veebruar, 2010.

Lisa kommentaar

