refereering artiklist: “Pask ja sitt – Kumb oli enne?”

Sitt. Pask, sitanepask. Mõtetu artikkel oli, refereering mida lugesin, et mõtteid saada oli sitem kui sitanepask. Kõige pasam sitt oli see, et see sitane refereering sai maksimaalselt sitased punktid. Motti sellest küll ei saanud. Kas, oo kallis, Herr Õppejõud, sa üldse selle pasa refereeringu läbi lugesid? Pooled sitased laused seal ei omanud ju isegi mõtet. Ülejäänud pooltest olid enamused sita mõttega, kui üldse. Need, mis olid üldse mingigi mitteniipasase mõttega olid aga joppamisi õnnestunud tõlked.

Nüüd tundubki, et heade punktide saamiseks on mul vaja kirjutada mingi refereering, mis oleks tingimata sitt, sest vastasel korral paned sa mulle sitad punktid. Pask. Sitta asja teha ei ole aga mulle meelepärane, kui välja arvata mõned privaatsemad juhtumid. Seda teen ma siis ainult vastavale spetsiaalsele paberile, vastavate vahenditega. Paberile, millest kindlasti näpp läbi ei läheks, vahendiga, mis siin maailmas on pasatootmise toomashendrik. Juhtumisi, kui sa, oo kallis Herr Õppejõud, ei saanud aru millest ma räägin siis ütlen seda sulle: Nimelt mõtlesin ma Peldikusitastveelpuutumata paberit ja SITAAUKU.

Kas see tähendab, et targem oleks saata sulle pasane peldikupaberitükk? Sitt.

~ kirjutas sleepingisoverrated &emdash; 16. veebruar, 2011.

Üks vastus to “refereering artiklist: “Pask ja sitt – Kumb oli enne?””

  1. naljakas 😛
    nagu, kui ma wordpressis sign up’itud ei ole, siis like’ida ei saa? … sitt!

Lisa kommentaar

