Tuhast

Nüüd kui asi on jälle põhjas, graafik külastajatest näitab maksimaalseks tulemuseks 1murdosaeraldaja0 ning see olen tn mina ise olnud, on aeg siia midagi pritsida. Kirjutamine paneb asju läbi mõtlema. Viimasel ajal on seda vähem juhtunud minuga ning see annab ka tunda.

Ma pole mingi maailma parim asjade “hoidja”. Ma nüüd pole kindel, aga võib olla on sellega seotud kuidagi kaotamise rakendamine oma mapi peal. Läinud, keegi ei tea kuhu, millal, miks. Mina kõigevähem. Seal vahel olid kõik minu selle aasta õppematerjalid. Tõenäoliselt tahab saatus sellega mulle meelde tuletada, et kool on kurjast ning kui üldse kuhugi kuulun siis pole see koht kindlasti nimekirja tipus. Veel oli seal hulgaliselt loometööd – kirjandite mustandeid, päevikulehekülgi, draft seinakunstile… irooniline. Saatus, tahad sa öelda siis, et ma ei kuulu üldse oma ellu?

See tuli tegelikult väga õigel ajal, mul just saigi motivatsioon kooliga tegelemiseks otsa. Mahuti, kus see(motivatsioon, mitte kool) sees oli, siiski ei kaja tühjusest, kui sellele koputada. See pole mitte sellepärast, et tas oleks veel midagi helisummutavat. See mahuti lihtsalt pole kunagi piisavalt suur olnud selle jaoks, et koputuse peale heli teha. Ei tea. Eriala on õige, aineid on nii vähe ning lihtsad, kui üldse olla saab, a ikkagi… [Ropendused]. [Veel mõned ropud sõnad]. [KÕIK võõrkeelsed ropud sõnad].

Öö on. Normaalsed inimesed lähevad nüüd magama.

~ kirjutas sleepingisoverrated &emdash; 26. mai, 2011.

Lisa kommentaar

