nodeJS. Uuestiärkamine.

Ehk siis tundelise luule, mustamasendusejuttude ja vihaste süljepritsimiste vahele midagi asjalikumat ka. Midagi, mis mulle reaalselt meeldib.

Üleeile hommikul(4.) sattusin täiesti juhuslikult nodeJS’ile otsa. Üle pika aja. Olen seda aegade algusest kummardanud, aga minu stabiilse huvi kaotas lollus ja oskamatus minu poolt sellega midagi peale hakata. Ma ei suutnud oma pead ümber nodeJS’ile omase modellaarsuse pakendada. Fakt, et sa saad anda failide vaheliselt edasi ainult valitud objekte(export), mitte konteksti ja moodulite nõudmisel(require) üldse mitte midagi(tean, siinkohal eksisin) ahistasid tookord.

See ei tahtnud mind rahule jätta, sest tuletas meelde kõike muud ilusat ja head millega ma kokku puutusin, kui esmakordselt kohtusime. Peamiselt NoSQL, REST ja JavaScripti deployimise võimalused “pärismaiste rakendustena” – phoneGap, Accelerator.

Uurisin natuke maad ja olles M’st inspireeritud teha kiireid ja pisikesi projekte lihtsalt selleks, et õppida võtsin kätte ja teen lihtsa rakenduse, millele saab ligi lauaarvutilt ja erinevatelt mobiilsetelt seadmetelt. Kuidas täpselt – ma ei teadnud.

Aga nüüd tean.

~ kirjutas sleepingisoverrated &emdash; 6. jaanuar, 2012.

Lisa kommentaar